Is er een ap waarbij je notities kan opslaan?

Ik heb schema's voor het sporten in mijn notities staan op mijn mobiel. Dit is een app die standaard op het mobiel zit. Nu krijg ik over een maandje een ander mobiel, dus wil ik een app waarbij ik de notities alvast kan overtypen zodat ik alleen de app hoef te installeren op mijn nieuwe mobiel. Kent iemand zo'n app? Of is er een andere mogelijkheid waarbij ik de notities over kan zetten naar een andere telefoon?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
je kunt ook gebruik maken van een site als Fitocracy. Dan staan je oefeningen gekoppeld aan je account, en kun je er altijd bij, vanaf pc of telefoon (met de app).
En je kunt makkelijk je voortgang per oefening zien in grafieken.
BarendV
7 jaar geleden
Heb je een iPhone of Android. En stap je over van het éne systeem (iOS) naar het andere (Android)?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@BarendV ik heb android en ga naar android !
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://icloud.com
dudemeister
7 jaar geleden
E V E R N O T E
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik weet niet welke telefoon je hebt maar ik heb zelf een iphone en daarbij heb ik een icloud account en die slaat zelf al mijn notities op en als ik dan met mijn icloud account inlog op een ander apple apparaat komen mijn notities daar ook automatisch op

Antwoorden (1)

Zelf gebruik ik Google Keep, beschikbaar voor Web, PC, Mobiel en heeft ook nog een Chrome plugin. Alle notities meteen gesynchroniseerd, als je al een Google account hebt hoef je alleen de app te downloaden en het werkt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus als ik google keep installeer op mijn mobiel, notities maak, en dan de app weer verwijder, en het dan op een nieuwe mobiel installeer, dan staan ze er nog steeds in?