Is 200 mb internet per maand genoeg?

Ik wil een BlackBerry Curve prepaid van Hi kopen, je kunt er dan een internetabonnement bijnemen van 200 mb per maand voor €12,50 (p/m). De volgende dingen doe ik vaak: Twitter, Hyves, Mail en pingen. Mijn vraag is: Is 200 mb per maand genoeg?

Toegevoegd na 56 seconden:
En is €12,50 een goede prijs of is het te duur?

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik internet alleen als ik weg ben, vooral op school en als ik naar winkels ofzo ga, en als ik naar een verjaardag ofzo ga

Toegevoegd na 30 minuten:
Thuis gebruik ik gewoon wifi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Ik zit zelf op zo'n 60 Mbyte per maand. Maar zowel waar ik werk als thuis gebruik ik Wifi, dus daar betaal ik niet voor. Via Wifi gebruik ik wel 1000 Mbyte per maand. Zou alles via het betaalde 3G lopen, dan zou ik lang niet genoeg hebben aan 200 Mbyte. Maar ik neem aan dat jij ook niet altijd via 3G internet. Dus ik zou zeggen: 200 Mbyte is genoeg. Hou wel je verbruik in de gaten.

Toegevoegd na 31 minuten:
Na aanleiding van je toevoegingen: dan lijkt 60 Mbyte per maand meer dan genoeg.
E 12,50 lijkt me wat aan de hoge kant. 7,50 tot 10 euro zou ook wel moeten lukken. Bij Hollandsnieuwe.nl bijvoorbeeld heb je voor 9 euro per maand 275 sms'jes, belminuten of megabytes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Voor die bezigheden wel zorg gewoon dat je niet direct grote bestanden gaat openen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daar heb je echt niet genoeg aan, het is ook nog eens prijzig, als je goed informeert is er een onbeperkte internet voor 10 €

Kijk even naar de brom, wellicht heb je daar wat aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. ik zou minimaal 500mb nemen. 200 mb is snel verbruikt ook als je je smartphone normaal gebruikt voor internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind het vrij duur. Ik heb zelf 1000 per maand. Zit bij me iPhone abonnement in dus weet niet hoeveel je daar apart voor moet betalen. Ik had eerst een Samsung en betaalde toen 2,50 het eerste jaar zonder limiet. Tweede jaar was het wel wat duurder namelijk 10...