Wat moet ik me voorstellen bij 200MB aan bundeltegoed voor Internet op je mobiel?

Ik wil graag een abbonement afsluiten voor Internet op je mobiel bij Hi. Ik heb een Hi Sim-only en ze hebben een bijpassend abbonement. Er staat dat je bundeltegoed bij deze buindel 200MB is. Ik vroeg me af wat ik me hierbij voor moet stellen, hoe snel is zoiets op, wat kan je hier allemaal van doen?
Ik verwacht dat ik iedere dag wel mijn e-mail zal checken op mijn telefoon en ik maak veel gebruik van facebook ( geen twitter of hyves ). Is het dan realistisch om dit abbonement af te sluiten?

Dit is de beschrijving van het abbonement:

Met de bundel Internet Sim-only krijg je mobiel internet met de volgende eigenschappen:
- Bundeltegoed: 200 MB
- Snelheid: 1 Mbps
- Buitenbundel: €0,05 per MB

Hi Internet Sim-only is geschikt voor:

Basis mobieltjes (smartphone gebruiken meer MB's)
Browsen en e-mailen
Af en toe Social Networks gebruiken

Toegevoegd na 6 uur:
Thanks voor jullie antwoorden! Erg nuttig.
Ik wil graag de HTC Wildfire kopen.. Maar conclusie tot nu toe dat dat te weinig is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Antwoorden (3)

Nee 200 mb is echt te weinig als je ook facebook gebruikt het ie denk ik net genoeg om zo af en toe je mail te kijken. Je moet zeker geen online radio gaan kijken want dan is je bundel in ca. 2 uur op. Ook als je veel plaatjes kijkt op facebook gaat het hard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet zoveel. Onlangs heb ik een soort gelijke vraag gesteld. Ik gebruik met mijn mobieltje 75 Mb internet per maand. Daarvoor kijk ik wat nieuws via mobiele sites (dus geen volledige website) en kijk elk half uur, automatisch, of ik email heb.

Nu schrijf je er niet bij welke telefoon je nu gebruikt. Want een echte smartphone gebruikt veel meer data. Ook al gebruik je doorgaans het internet niet, bijv overdag op werk of school, dan wordt er nog wel data verbruikt (feitelijk dus sluipend gebruik)

Toegevoegd na 52 seconden:
http://www.goeievraag.nl/vraag/75-mb-verbruik-maand-mobieltje.115981
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Down-en upload je geen plaatjes, (die optie om het aan en uit te schakelen zit op veel telefoons tegenwoordig) kijk je geen YouTube e.d. Is 400 mb acceptabel.. 200 is echt vrij weinig..

Toegevoegd na 1 dag:
Ja te weinig :) wildfire is n fijne telefoon en niet te duur! Probeer m met n 1 jr contract te nemen, scheelt je een hoop geld :) groetjes