Is er een bedrijf die in een keer al je kapotte apparaten kan repareren?

Ik heb thuis een aantal kapotte apparaten liggen zoals een tablet, telefoon en een Nintendo ds lite en die wil ik in een keer allemaal tegelijkertijd laten repareren door een bedrijf.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Tablets
1.7K

Antwoorden (2)

Dat kan bij de Mediamarkt. Je kunt jouw appartaten ter reparatie aanmelden bij de Smartbar in één van de winkels. Ook kun je jouw product online ter reparatie aanmelden en opsturen naar het reparatiecentrum.
Bij de winkels van Coolblue kan het ook.
Je hoeft de artikelen niet in deze winkels gekocht te hebben.
2 jaar geleden
Antoni
2 jaar geleden
MediaMarkt, dat zou ik ook hebben geantwoord. + 1 voor je antwoord!
Op veel plekken zit een 'repair cafe', daar zitten vrijwilligers die tegen een kleine vergoeding apparaten kunnen repareren. Complexe electronica klussen gaat ze meestal boven hun pet. Bij het antwoordt hierboven (MM) moet je wel vooraf een inschatting van de kosten vragen want dergelijke apparaten zijn al snel de hoge kosten niet meer waard.