Hoe moet je Netflix overplaatsen zonder inloggevens?

op mijn oude tablet staat Netflix, ik wil dit account graag overzetten naar mijn mobiel. Maar ik heb de inloggegevens niet, omdat ik dit account gebruik van een familielid. Maar mijn vraag is: Hoe plaats je Netflix over van een Tablet naar Nieuwe telefoon zonder de inloggegevens?

Toegevoegd na 4 minuten:
Zonder de Netflix inloggegevens in te vullen*

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat kan niet. Je wil iets wat niet kan. Je kan een account niet overzetten. Je moet gewoon de inloggegevens hebben dan kan je inloggen.
dudemeister
6 jaar geleden
je hebt het over een familielid, neem contact op met hem voor de inlogegevens

Het beste antwoord

Dat kan niet. Maar met inloggegevens kun je deze stappen uitvoeren:

Download Netflix op je apparaat/apparaten.
Start het op en log in.
Probeer een stukje van een film te kijken.
Als het werkt, kan je verder gaan. Ga anders naar de helpdesk van Netflix.
Optioneel: Verwijder de Netflix-app van je'oude' apparaat.
U bent klaar.

Ik hoop dat u nog de inloggegevens kunt verkrijgen. Anders kun