Nemen boeken veel plaats in op een tablet?

Door aan enquêtes deel te nemen heb ik geld verdiend op mijn tablet, de Samsung Galaxy Tab A. Dat geld dien ik te besteden in de Google PlayStore. Ik heb een serie van 8 boeken op het oog, nl De Donkere Toren van Stephen King. Maar ik weet niet of ze er wel op passen. Hoeveel plaats nemen die dikke boeken in als je ze downloadt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
1.6K

Het beste antwoord

Nee. Boeken zijn teksten, en tekst is maar een fractie van audio, foto of laat staan video.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een ePub boek van LoTR is 3,4 MB groot dat is hetzelfde als een foto of MP3.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
HeerVoldemort
7 jaar geleden
+ ik heb een e-reader met 2gb opslag. Staan al meer dan 100 boeken op en ik heb nog maar een fractie van die 2gb gebruikt. Ik geloof ongeveer 300mb.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor deze info.