hoe kun je zoeken in e-mail op je iPad?

op mijn iPhone is linksboven een zoekvenster, dat mis ik op de iPad

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
3.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
gebruik je de standaard mail app?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik gebruik op beide apparaten outlook

Antwoorden (1)

Het zoeken op een Ipad is een hele intelligente functie. Als je wilt zoeken naar een woord of frase moet je met je vinger van boven naar beneden bewegen op je scherm (maakt niet uit waar je je bevindt op de tablet). Er opent dan een zoekfunctie en die zoekt naar jouw ingegeven woord of frase, waar het ook voorkomt. Dus ook in je mail.
Suc6!

vr. gr.

Jan