hoe kan ik mijn google-account koppelen aan mijn android-tablet?

is er software voor om vanaf de pc mijn google-account aan android market te koppelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tablets
8.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij ook zo'n empire tablet?
Mij lukt het ook niet om te koppelen. Daarvoor moet je eerst software downloaden.
Laat ff weten als je zo'n empire hebt. Ik heb contacg met de CEO, en het is nogal een k-klus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik heb geen empire tablet, maar een yarvik, maar we hebben wel hetzelfde probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Ik las ook ergens dat je je google account dubbel moet verifiëren. Dat heb ik gedaan (dan krijg je een code via sms) maar dat hielp bij mij ook niks...
Wat ik ook moest doen was een upgrade toepassen. Dat kon op de website van het merk tablet. Heeft mij ook niet verder geholpen.
Vandaar dat ik de CEO opgespoord heb. Die gaat me nu telefonisch begeleiden. Ik heb er een sik van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yarvik tab 211

Het beste antwoord

Dat moet op deze manier wel lukken:

- Ga op je tablet naar https://market.android.com/
- Kies een (gratis) app om te installeren
- Zodra je hebt geklikt op "Downloaden" wordt gevraagd je aan te melden op je google-account
- Meld je aan op je google-account

Zodra de aanmelding is gedaan, is je tablet gekoppeld aan je account. Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is nou juist het probleem, er staat dan dat er geen android-apparaat aan het account is gekoppeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, zo werkt het niet. Als je naar de market gaat is je account al ingevoerd. Je krijgt dan de melding je aan te melden met een ander account. In invoervenster komt er niet, en al zou die komen, je bent al ingelogd meg je account...

Andere antwoorden (1)

Je moet je Android-apparaat op het apparaat koppelen aan je Google-account; Ga naar 'Instellingen' > 'Accounts en Synchronisatie' en klik rechtboven op '+ Account toevoegen.'
Wanneer je nu naar de Market gaat, moet het lukken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik lees op andere sites, dat Google de Android Market niet heeft toegestaan op Yarvik-tablets. Wanneer de Android Market niet is voorgeïnstaleerd (op de tablet), is het helaas niet mogelijk om applicatie te downloaden uit de Android Market.

Toegevoegd na 3 minuten:
*applicatie = applicaties