Als je nu de fallout 4 season pass haalt voor de ps4 wat krijg je dan?

Krijg je dan ook de dlcs die er al zijn of alleen dan de dlcs die komen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Je krijgt echt alle (opkomende, nog niet alles is al uitgebracht) uitbreidingen voor Fallout 4, al zegt Bethesda zelf. Wel word er nergens vermeld dat er eventueel wel meer kunnen komen buiten dan die vermeldt staan (Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop, en Nuka-World), maar aangezien hun posititie is het onwaarschijnlijk dat ze meer uitbreidingen gaan maken dan die in deze bundel zitten.