Ik wil mijn playstation 3 verkopen plus fifa 16 en de nieuwste fifa street maar voor hoeveel?

Ik wil graag mijn ps3 verkopen omdat dan een iphone 5s kan kopen omdat ik dan meer spellen kan spelen want mijn vrienden spelen spellen die ik niet kan spelen omdat mijn telefoon te oud is en dan spelen ze het waar in bij ben en dan ben ik jaloers dus wilt u mij meschien een tip geven voor hoeveel ik het kan verkopen.

Toegevoegd na 45 seconden:
En alles doet het nog perfect en je hebt alle kabels erbij.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je zou eens op websites kunnen kijken waar je tweedehands spullen kan verkopen zoals marktplaats of speurders om een idee te krijgen van wat anderen voor iets vergelijkbaars vragen. Overigens kan je dan ook gelijk kijken wat een tweedehands telefoon kost.

Antwoorden (1)

Ik denk sws niet meer dan 200 euro aangezien mijn broertje er ps4 heeft gekocht voor 300 euro.

Toegevoegd na 46 seconden:
een*
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankuwel voor uw tip