Kan een inbouwoven bovenop een inbouwkoelkast? beide niet ingebouwd.

losstaand in in inpandige garage.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
paulus811
7 jaar geleden
Alles kan, maar het lijkt me een wiebelig geheel worden en de hitte van de oven lijkt me ook niet heel goed voor de koelkast.

Antwoorden (1)

Beste TMF,

Hier in onze koken staat de inbouwoven ook boven de koelkast. Het kan zijn dat het te warm wordt en de fineerlaag loslaat van je paneel. Dit hangt af van het type oven.

Daarbij vindt ik zelf de hoogte niet handig werken. In bijna alle gevallen komt de oven vrij hoog uit en dan moet je boven je schouders spullen in de oven doen.

Succes!

Toegevoegd na 33 seconden:
*koken = keuken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Er is een verschil of de oven boven de koelkast staat of er bovenop.