Als ik met een webcam een foto maak, slaat deze de foto dan op op de webcam?

Met de webcam klikte ik perongeluk op het foto knopje op de webcam, toen hij aangesloten was aan mijn computer. De webcam is niet van mij, dus mijn vraag is; als iemand anders de webcam gebruikt op zijn/haar computer, kan hij de foto die ik maakte dan nog terug vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die foto wordt op uw PC opgeslagen en niet in de camera zelf,
men kan hem dus niet terug vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist! +
Hoewel het natuurlijk nooit uitgesloten is dat in een bepaald type webcam een intern geheugen kan zijn ingebouwd is de kans veel waarschijnlijker dat de pc waarop de webcam aangesloten is even alles 'afhandelt' en de foto opslaat.

Ik heb nog nooit over een webcam met intern geheugen gehoord (alleszins niet in een huis-, tuin- en keukenwebcam), dus ik acht de kans wel erg klein dat 't bestaat en dus nog kleiner dat je bij die webcam je er zorgen over moet maken.