Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen als de tiptoetsen van een miele oven de ene keer wel werken en de andere keer niet ?

Ik heb een Miele oven met tiptoetsen die ineens heel vreemd begint te doen , ineens reageren soms de tiptoetsen niet als ik iets wil invoeren om mijn oven op te zetten en programma te kiezen. Hij heeft dat niet altijd , soms wel soms niet . Ik heb het scherm al extra proper gemaakt omdat ik dacht dat het daaraan lag. Gisteren kreeg ik hem eindelijk na 7 keer in werking en sloeg die na opwarming na 5 minuten uit ... moest hem dus terug op zetten. Nu vraag ik me af wat ik kan doen ? Zou dit een dure reparatie zijn ? Toestel is meer dan 10 jaar oud.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Controleer eerst of de batterijen van de oven nog voldoende stroom leveren. Als dat niet het geval is, vervang de batterijen. Als dat niet helpt, controleer dan of er stof of vuil op de toetsen zit. Als dat het geval is, reinig de toetsen dan met een zachte doek. Als dat ook niet helpt, neem dan contact op met een technicus voor verdere diagnose en reparatie.
(Lees meer...)
Bronnen:
een maand geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding