Als je ovenvaste schalen gebruikt, kan je ze ook gebruiken, om te grillen. Deze schalen kunnen de hoge temperaturen aan.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe zou je een ovenschaal gewoon moeten kunnen gebruiken om te grillen in de combimagnetron. Een ovenschaal hoeft echter niet per definitie vuurvast te zijn en dat is wel essentieel om te kunnen grillen. Bij grillen gaat het namelijk vaak om hogere temperaturen dan gewoon 'bakken' in een oven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze kunnen tot 300 graden die schalen, is dat genoeg?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In een combi-magnetron is dat zeker genoeg. Ook in de meeste normale ovens met grill trouwens.