Ik zoek een stofzuiger met een extra lange stang. Kan er op internet geen een vinden. Wie helpt?

Mijn huidige stofzuiger heeft een stang die een heel eind uitgeschoven kan worden. De totale stang is een stuk langer dus dan van andere stofzuigers. Helaas is deze stofzuiger er mee opgehouden. Deze stofzuiger was erg duur en ik wil kijken of ik een goedkopere stofzuiger met zo'n extra lange stang kan vinden maar op internet kan ik er geen vinden.
Ik ben voor het kopen van iemand anders afhankelijk want ik ben aan huis gekluisterd vandaar dat ik hier op GV om informatie vraag.
Alvast dan voor jullie reacties.

Toegevoegd na 46 seconden:
dan moet natuurlijk dank zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
De stang moet ook in ingeschoven toestand langer zijn dan de (huidige) gangbare maat, zo'n 15-20 cm langer.
Ik had eerst een FAM electronic maar die wil ik dus liever om diverse redenen niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je dan een steelstofzuiger? Of wel een die over de vloer rolt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel er eentje die gewoon over de vloer rolt Amadea.
Amadea
11 jaar geleden
Goeie opmerking, LGA! Het lijkt mij dat de stangen een standaard doorsnee hebben en dus inderdaad verwisselbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die stangen hebben geen standaardmaat.
Ik heb een paar maanden geleden een stofzuiger gekocht en daar was de stang ook tekort van. Daar heb ik het bij geprobeerd en die oude stang paste daar echt niet op. Die stofzuiger heb ik inmiddels doorverkocht. Met de stang naar de winkel gaan (laten gaan in mijn geval) vind ik ook niet echt een goede optie want dat is een behoorlijk gevaarte om op de fiets mee te nemen. Maar wie weet lukt dat toch. Ik kreeg die stang ook niet meer uit elkaar. Ga dat toch nog eens proberen. Dank voor jullie reacties.

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat je een stofzuiger nodig hebt met een 3 delige telescoop buis.
De Philips FC 9173 is er zo een.

Toegevoegd na 2 minuten:
Type parquete

Toegevoegd na 6 minuten:
fc 9176 moet het zijn sorry voor deze fout
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. Ik ga eens kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft een beetje lang geduurd maar nu toch de punten voor het beste antwoord.

Andere antwoorden (1)

Bij de Henri van Numatic kun je een verlengstuk van 21 cm krijgen.
Ik heb mijn henri al 15 jaar naar volle tevredenheid, niet goedkoop maar zeer degelijk, maar sommige mensen vinden hem ideaal en anderen verguizen hem (volgens mij is het een mannenstofzuiger).