Hoe herstel ik mijn iPhone?

Mijn iPhone 5c geeft sinds gisteren alleen nog maar het Apple Logo en start niet verder op.
Nu wilde ik het toestel resetten via iTunes, maar dit gaat niet omdat er een codeslot op mijn telefoon staat en in gevoerd moet worden op mijn toestel.

Dat is nu juist het probleem. Verder dan het logo gaat hij niet.

Ook wissen vanaf 'Zoek mijn iPhone' in iCloud werkt niet.

Help mij aub?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als het goed is zou het mogelijk zijn je iPhone te herstellen via iTunes zonder dat je je toegangscode hoeft in te voeren. Je iPhone wordt dan hersteld en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Alle data wordt dus gewist. Als dit gebeurt is kan je wel een oude backup (als je die hebt) terugzetten op je iPhone.

Als dit niet werkt kan je je iPhone in DFU modus zetten. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via iTunes werd evengoed om wachtwoord gevraagd. Via DFU mode is het uiteindelijk inderdaad gelukt. Alsnog bedankt!