Ik heb een NUU telefoon met Android 4.0 waar mijn foto's op verdwijnen. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Met mijn smartphone neem ik foto's. Sinds 3 maanden verdwijnen de foto's die ik neem als ik er op klik of automatisch na een paar dagen. Alle foto's van meer dan 3 maanden geleden blijven gewoon staan. Als ik op een foto klik word de foto veranderd in een grijs vlak en zegt de app dat het geen afbeelding is.

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je telefoon geen voldoende opslagruimte heeft om alle foto's op te slaan. Controleer de opslagruimte en verwijder eventueel onnodige bestanden. Het kan ook zijn dat je foto's automatisch worden verplaatst naar een cloudopslagdienst. Controleer de instellingen van je telefoon om te zien of dit het geval is.
Bronnen:
4 maanden geleden