Is het mogelijk IOS 10 BETA te verwijderen via je telefoon? Als wel, hoe doe ik dat?

ik heb de IOS 10 BETA update geïnstaleerd maar ik heb er spijt van en wil het verwijderen.. Ik heb de manier die op de apple site staat geprobeerd (Via Windows PC) maar het lukt niet om iTunes te downloaden en het is onmogelijk om Itunes the downloaden op een Chrome Book (jammer genoeg) Is er een manier om IOS 10 BETA te verwijderen via mijn telefoon? Of moet ik naar een apple winkel toe?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Meestal is het verwijderen van software updates niet mogelijk. Je kunt naar een Apple winkel gaan maar de kans dat ze je daar kunnen helpen is vrij klein. Dus het antwoord is: nee. Je kan naar een Apple winkel gaan maar die kunnen je (denk ik) niet helpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet je iPhone met iTunes downgraden naar iOS 9.3.4.
Dit doe je door op je iPhone Zoek Mijn iPhone uit te schakelen, en je iPhone te herstellen met ITunes.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hey ik ben mijn wachtwoord van mijn andere account vergeten dus ik vraag het maar via dit acc (ik ben degene die deze vraag had gesteld). Kun je uitleggen hoe ik mijn iPhone moet herstellen met iTunes? (sorry als dat teveel gevraagd is)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sluit je iPhone aan op je Mac/PC, kies voor herstel iPhone, en volg doorloop de stappen die je op het scherm ziet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sorry voor deze reactie maar je moest naar instellingen toen je nog ios 10 had dan moest je naar algemeen helemaal onderaan zag je profielbeheerders en dan zag je apple ios 10 beta en dan zag je verwijder profiel en pof je ios 10 is weg