Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik mijn Iphone 4s niet updaten?

Hallo

Ik heb een Iphone 4s, hij draait nog op IOS 7.1.2, aangezien niet veel apps nog bruikbaar zijn met deze software, zou ik hem graag updaten, op het internet kan ik lezen dat dat zou moeten lukken, maar als ik kijk voor updates via instellingen, geeft hij telkens dit weer (zie foto).

Hoe kan ik hem alsnog updaten?

Dank

Picture for question
7 jaar geleden
1.5K
capthavoc
7 jaar geleden
omdat je een iphone 4 hebt en geen 4s ? Bronnen:
- http://www.everyi.com/by-capability/maximum-supported-ios-version-for-ipod-iphone-ipad.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lijkt er op dat je GEEN 4s hebt maar de 4 . Het is van Apple best netjes dat ze nog vrij lang ( gratis )updates verzorgen . Ik heb hier ook een nog. dagelijks gebruikte 4 Prima werkend met de oude software . Tja m'n nieuwe iPhone is net wat sneller .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik verwacht dat je jouw Iphone 4 niet meer kan updaten. Dit, omdat het een verouderd model is van Apple. Doordat mensen hun telefoon niet meer kunnen updaten worden ze geforceerd om een nieuw model te kopen. Heb dit zelf ook mee gemaakt met mijn Ipad 1. Het is dus gewoon slimme marketing van Apple.

(Je zou eventueel je telefoon nog met de oplaadstekker aan je computer kunnen koppelen, misschien dat je dan je software kunt updaten.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een iPhone 4 en geen 4s. Een 4 kan maximaal worden ge-update to 7.1.2 en een 4s tot de meest recente versie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding