hoe zorg ik dat xiaomi redmi note 2 wilt updaten?

mijn xiaomi zegt dat de rom weekly is maar ik heb in de maand dat ik deze telefoon heb nog geen enkele update gehad.

Toegevoegd na 1 minuut:
de rom die er bij levering opstond,en nog altijd opstaat is van xiaomi.eu

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan android ook handmatig updaten met odin. Maar dan moet je wel weten wat je doet. Als het goed is moet er van dat bedrijf een progamma zijn waarbij je via de pc moet updaten. Maareen update per week lijkt me zeer onwaarschijnelijk