Wat is er mis met mijn GSM en hoe kan ik hem repareren?

Ik heb dus een Acer Liquid Z520. Er kwam een virus op, een pornografische virus. Ik had hem ook perongeluk laten vallen.

Als ik hem wil opstarten komt er een zwart/wit achtig scherm met gebroken lijnen, maar mijn gsm's scherm is zelf niet gebroken.

Is er iets met de display? En hoe kan ik dit fixen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@w0dan, over het algemeen wordt malware ook een virus genoemd. On-topic: ik denk dat je scherm gebroken is. Niet het scherm wat je aanraakt, maar het scherm daaronder.

Antwoorden (1)

Als dit android is kun je op je pc inloggen op Google, en dan zoeken find my phone, en dan selecteren terug naar fabrieksinstellingen. Je bent dan wel alle data kwijt tenzij je een backup hebt, maar het is gratis. Hier een link voor find my phone: https://myaccount.google.com/find-your-phone

Inloggen en dan onderaan staat overweeg te wissen, klik daar op, er staan instructies. Eerst wel het goede apparaat selecteren. Dan moet het virus wel weg zijn. Wel inloggen met een Google-account dat ook ingelogd is op je mobiel.