hoe zie je je geschiedenis bij samsung stopwatch?

Hallo, Laats heb ik een record gezet met een rondje rennen en hebben we de tihd opgenomen met een samsung klok app en dan de stopwatch. Nu is de tijdmeter zo stom geweest om het aan iedereen te laten zien BEHALVE de jury >:( is er een manier hoe je dit terug kan zien ?

Antwoorden (1)

Om je geschiedenis bij Samsung Stopwatch te bekijken, moet je eerst de app openen. Vervolgens klik je op het menu-icoon in de rechterbovenhoek. Daar vind je de optie 'Geschiedenis'. Als je hierop klikt, krijg je een overzicht van alle eerdere activiteiten.
Bronnen:
4 maanden geleden