hoe verplaats ik mijn foto's naar mijn sd kaart op mijn samsung galaxy s 1?

ik wil graag mijn foto's op de computer zetten maar dat lukt maar niet ik heb alles geprobeerd, via een usb kabel lukt ook niet. dus wil ik graag mijn foto's naar een sd kaartje verplaatsen maar ik kan nergens vinden hoe en waar ik dat moet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Beste,

Indien foto's op het geheugen van de telefoon staan, staan zijn op de volgende locatie: Applicaties > Mijn Bestanden > DCIM > Camera. Hier kun je de afbeelding enkele seconden ingedrukt houden en kiezen voor Verplaatsen.
Kies vervolgens voor external_sd en de locatie waar je de afbeelding wilt bewaren.

Je kunt er in de camera instellingen ook voor kiezen om de foto's direct op de SD-kaart op te slaan.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl