Wat is een goede smartphone?

Ik ben op zoek naar een smartphone, heb alleen geen idee wat ik moet nemen.

Mijn eisen zijn:
3,7 inch scherm (mag ook 3,5 of 4,0 zijn) het maakt mij niet uit of het een led of een lcd scherm is.
verder moet er ong. een 1 Ghz processor in zitten en hij moet draaien op android 2.3 of hoger.
En dan nog ong een 5.0 megapixel camera met flitser.

Merk maakt mij niet zo veel uit (liever geen lg), als de telefoon maar goed is.

Budget is max. €350,-

Ik hoop dat hier een mooie telefoon uit te halen is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Samsung galaxy. Er zijn heel veel galaxy's van Samsung, maar (bijna) allemaal even fijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een mooie query voor je in elkaar gezet in de tweakers pricewatch. CPU aantal Mhz zit daar niet in, maar deze filter maakt als het goed is al een hoop duidelijk voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HTC Desire S lijkt me wel wat voor jou.

maar kijk ook eens naar de HTC sensation XE met Beats audio. (scherm is wel groter dan je wilt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is de Sony Ericsson Xperia Arc S wel iets voor jouw

Kost nog geen 310,- euro en je hebt een 4.2 inch scherm, 1.4 GHz processor en een 8.1 MP camera.

Zie meer specs in de onderstaande link!

Ik heb hem zelf en ben er zeer tevreden over

http://www.gigavolt.nl/Sony-Ericsson-Arc-S-BL-n1116m1309
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de samsung galaxy mini 2 of de samsung galaxy ace 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De samsung galaxy s plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een top-4 van toestellen die aan jouw eisen voldoen:

1. Sony Ericsson Xperia Pro (€281)
2. Samsung Galaxy S Plus i9001 (€290)
3. Samsung i9010 Galaxy S Giorgio Armani (324)
4. Acer Iconia Smart S300 (€349)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien de HTC Sensation? Die is net wat duurder maar voldoet ruim aan je eisen, de meeste specificaties zijn zelfs beter. Deze telefoon is voor €375,- te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net een tweedehands gekocht (met doos en bon). Was 3 maanden gebruikt en nog als nieuw. Voor E250,- Ik ben er enorm blij mee, fantastisch toestel.