wat is een goede smartphone en ook niet al te duur

wat is een goede em miet al te dure smartphone? ga namelijk een nieuwe telefoon kopen maar weet nog niet welke. ook moet het geschikt zijn voor een 14 jarige. en het liefst GEEN blackberry of iphone. heb nu een samsung. dus graag suggesties voor goede telefoons hoeft niet per se samsung.

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry voor spel fouten hieronder zonder:
wat is een goede en niet al te dure smartphone? ga namelijk een nieuwe telefoon kopen maar weet nog niet welke. ook moet het geschikt zijn voor een 14 jarige. en het liefst GEEN blackberry of iphone. heb nu een samsung. dus graag suggesties voor goede telefoons hoeft niet per se samsung.

Toegevoegd na 4 minuten:
niet duur tussen de €100 en €250 als het kan. anders onder de €300. heb wel een abonnement dus houd daar rekening mee

Toegevoegd na 20 uur:
het liefst een samsung of een htc. en GEEN Blackberry, Iphone en Nokia

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is niet duur? Tot 100 euro of 150 of....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
€100 t/m €250 zo iets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTC's zijn over het algemeen duur(Wil je een goede hebben) en Samsungs zijn enorm glitcherig en langzaam(Uitzonderingen daargelaten).
Ik heb altijd Samsung Smartphone's gehad voor mijne(Xperia x10 mini) en deze bevalt zoveel male beter!

Het beste antwoord

ik zou sowieso voor een android(besturings systeem van google) toestel gaan. zie de link 1 voor heel veel toestellen. en link 2 het verschil tussen 1 van de toestellen die ik dan. zou kiezen. zelf zou ik voor de galaxy ace gaan, omdat die een goede processor heeft(800mhz) voor die prijs. en vanwege het grootste scherm. (3.5inch)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat ik inderdaad voor de galaxy ace ga

Andere antwoorden (2)

Samsung galaxy S handig in gebruik en prima prijs kwaliteit verhouding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe duur is hij ongeveer?
SE Xperia X10 mini ;-)
Enorm handig! Het gemak van Android(Meer apps als op de Iphone dus!) enorm snel, fijne aangepaste firmware, regelmatig software updates(up to date dus) en hélemaal aanpasbaar. Bovendien praktisch onverwoestbaar ;-)
Jammer genoeg een plastic scherm, zet er een bescherm laagje op! Dan krijg je geen krasjes ;-)
En het grootste pluspunt: énorm goedkoop!

Toegevoegd na 7 minuten:
Oja, en hij is ook zo simpel als wat in de omgang, maar wel met Wi-fi, internet(3g), GPS(Navigatie), 5 megapixel camera. En als je een QUERTY toetsenbord erbij wilt, geef dan 20 euro meer uit aan de SE Xperia X10 Mini Pro ;-)

Toegevoegd na 9 minuten:
Prijzen:
Marktplaats: 120-150
Nieuw: 143-219
Abbo: "Gratis"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent zeker de maker van die telefoon?:p goede reclame zo xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hhahahaah! Nee, meer ik ben zelf enorm tevreden over deze telefoon ;-)