Mijn iPhone blijft hangen bij het opstarten. Is dit te verhelpen?

Ik heb zojuist mijn iPhone een reset gegeven. Alle gegevens e.d. zijn eraf. Bij het opstarten van een iPhone zie je een zwart scherm met het zilveren Apple logo.

Na een tijdje zie ik het 'laad-cirkeltje', maar deze beweegt niet. Eerst zie ik hem zwak, een paar minuten later wordt deze helderder en weer een paar minuten later is deze volledig zilver.

Na nog wat minuten valt het scherm uit, en zie ik na een tijdje het Apple logo weer, waarna het hele proces weer opnieuw begint.

Mijn Mac herkent de iPhone niet in deze staat en een reset (sleep + home button) werkt ook niet.

Is dit op te lossen?

(Het gaat over een iPhone 3Gs, 32GB)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat de batterij wel is opgeladen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb hem nu aan de lader hangen. Hij had nog 75%. Ik zie nu ook, terwijl hij aan de lader hangt, het appeltje staan met het laad-cirkeltje. Hetzelfde proces dus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het probleem gevonden. Ik hield de home knop en de sleep knop ingedrukt, totdat het Apple logo verscheen. Ik moest hem echter langer ingedrukt houden, totdat het iTunes logo verscheen op het scherm. Hij doet het weer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top! Altijd handig om te weten mocht hetzelfde een keer onverhoopt gebeuren...

Antwoorden (3)

Koppel je iPhone LOS van je Mac.
Zet je iPhone en je Mac allebei uit.
Slaat je iPhone aan op je mac.
Zet je Mac aan (iPhone uitlaten).
Je iPhone zou goed aan moeten gaan als het goed is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trug naar de winkel
Ik kreeg een nieuwe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de winkel gaan is de best optie aangezien het niet jouw schuld is, of je hebt een jailbreak wat denk ik niet het geval is.