Hoe kan je je foto's op je telefoon terug krijgen als je geen back up had gemaakt?

Ik heb een Iphone 6 maar hij liep soms een beetje vast, dus ik had hem gereset en toen kwam ik erachter dat ik geen back-up had gemaakt. Mijn nieuwste back-up was van 5 maanden geleden, en nu ben ik al mijn foto's kwijt die ik daarna heb gemaakt. Die foto's waren heel belangrijk dus weet iemand hoe ik ze terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
Als niemand anders ze heeft. .. niet :/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel simpel: niet. Geen back-up betekent geen kopieën dus er is niets terug te zetten. Laat dit een wijze les zijn voor de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik wil toch wel iets meer kansen bieden dan hen die voor mij kwamen.
Had je toevallig geen cloud dienst aanstaan zoals Dropbox of iCloud die de foto's automatisch naar de computer upload?
Ook kunnen Apple-apparaten onderling foto's automatisch delen, dus heeft u bijvoorbeeld een iPad dan kunnen ze daar misschien ook op gesynchroniseerd zijn.
Is dit alles niet het geval dan is het niet terug te halen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Eens met icthelpert: mensen hebben soms bij dat soort diensten de suggesties gevolgd, en hebben dan zonder het te weten toch een backup. Ik heb het gezien bij een vriending die toen een iPhone en een iPad had. Toen ze nog een camera kocht met WiFi, gebeurde daar hetzelfde mee. Puur vanwege de vinkjes die alvast aan stonden.

Antwoorden (1)

Heel simpel: niet. Geen back-up betekent geen kopieën dus er is niets terug te zetten. Laat dit een wijze les zijn voor de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ahh, jammer. Maar bedankt!