Hoe krijg ik mijn foto's toch op mijn pc?

Ik heb mijn camera aangesloten met mijn pc. Nu reageert mijn camera niet op mijn pc (en andersom). Ik heb een Canon camera'PowerShot A580.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Klopt. Ik heb hetzelfde. Vorige week een nieuwe Canon gekocht.
Ik gebruikte altijd een kaartlezer, om het kaartje met de foto' s via een usb poort te kunnen lezen.
Maar nu heb ik een kaartje van 8Gb en dat wil ik in de camera laten zitten.

Dan moet je dus het programma installeren, wat op de CD staat die je bij je camera geleverd hebt gekregen.
Daar staat meestal ook een goed fotobewerkingsprogramma van Canon op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Meestal zit er een CD bij die je eerst moet installeren op je pc.
Anders moet je het geheugenkaartje in je pc doen als dit mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles afsluiten en opnieuw proberen. Ik heb er ook wel eens last van (heb ook een Canon).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om met windows verkenner te kijken? Vaak zie je de camera dan als een externe schijf en kun je de foto's handmatig van de camera naar de computer kopieren.
Als dat niet lukt, proberen om het kabeltje opnieuw aan te sluiten. Als het dan nog niet lukt, moet je waarschijnlijk de software van je camera opnieuw op je pc installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorg maar eerst dat je camera aan is als je het aansluit met je pc.