Waar kan ik drivers vinden voor mijn camera?

Ik heb een panasonic SDR-H85 camera. ( van mijn ouders )
Ik zou graag een filmpje dat ik opgenomen heb op mijn pc krijgen. Dat heb ik nodig voor school dus zou ik het graag zo snel mogelijk in orde brengen.

Bij de camera zit een snoer om aan de pc te koppelen. Dus dat is geen probleem. Enkel kan ik dan mijn camera niet 'vinden' bij het onderdeel 'mijn computer' ( zoals ik normaal gezien dat wel doe als ik mijn fotocamera aansluit )

Er zit ook een cd bij maar daar staan alleen maar de 'manuals' op in verschillende talen.

Het probleem zit erin dus dat ik geen drivers heb.
Als ik via de site van panasonic ga, dan kan ik drivers kiezen, als ik die wil downloaden krijg ik zo'n gebruikersovereenkomst om te aanvaarden. Dat doe ik.... en dan krijg ik een witte pagina met de boodschap dat het niet gaat.

Ik heb al even zitten zoeken op de verschillende site van het merk .com .eu .nl .be maar veel kan ik niet vinden.

Toegevoegd na 37 minuten:
Windows 7 staat er op de computer

8 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Je kunt drivers voor je camera vinden op de website van de fabrikant. Kijk op de website voor de juiste downloadlink. Als je de fabrikant niet kent, kun je de camera opzoeken op Google en de website van de fabrikant bezoeken.
Bronnen:
4 maanden geleden