Waar kam ik een Gopro Hero 3+ Black Edition kopen?

Ik zoek deze gopro camera maar ik heb maar rond de 200 euro. Weten jullie nog iets? Of tips? Of een andere camera die er op lijkt met waterproof en het liefst boven de 10 megapixel?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.2K
capthavoc
9 jaar geleden
met 200 euro redt je het niet als je ze nieuw wilt kopen
bovendien is deze blijkbaar overal uitverkocht ?
als ik er naar zoek. op marktplaats komt dichter in je buurt van je 200 euro
let wel de waterdichte case enzo zit er vaak niet bij
vraag daar wel naar.

Antwoorden (2)

Hier ?

Toegevoegd na 18 seconden:
http://azerty.nl/0-997-669180/gopro-hero3-silver-edition-actiecamera-bevestigbaar-ultra-high-definition-10-mp-flash-kaart-wi-fi-onder-water.html?channel_code=40
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens naar een Sjcam sj4000 niet net zo goed als een gopro maar prijs kwaliteit vele malen beter!!!