Ik wil graag de gopro hero3 white edition kopen, ik heb alleen mijn twijfels aan de geluidskwaliteit heeft iemand hier ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Ja zekers, ik heb die zelf ook je kan hem overal voor gebruiken die geluidskwaliteit is heel goed. Maak je geen zorgen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn schoonzoon heeft die ook, en die heeft een opleiding in film en media apparatuur gevolgd en doet zelf aan film opnames en die is er dik tevreden over. Hij heeft heel veel filmpjes opgenomen met die gopro en het geluid is heel goed, hij heeft nog nooit geklaagd over het geluid en film kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
GoPro Rulezzz, zelfs bij skydiven een goed geluid! (niet dat je die nodig hebt, maar dan nog.....)
Als film student, die regelmatig met Gopro's werk, is het natuurlijk lang niet zo goed als een luxe shot gun mic,..

Maar het ligt er een beetje aan wat je er mee wilt doen. Als je het op een motor monteert of iets snel, vangt het teveel wind op, om goed geluid te hebben. Ook is het voor speelfilms en zo, niet goed geluid (omdat het niet gericht geluid is).
Het is vergelijkbaar met simpele smartphone microfoon. En vooral als je het in zijn onderwaterhuis laat zitten is het niet heel goed bruikbaar.
Maar als je het gewoon voor leuke ''simpele'' opnames voor je zelf gebruikt, (zo als berg beklimmen of zo) is het wel oké.

Anders moet je eens opzoek gaan naar wat video's op youtube.