Waar kun je filmrolletjes kopen en kun je deze ook blijven kopen?

Dat wil ik graag weten omdat ik deze vaak gebruik in mijn projecten en ook wil ik graag weten hoe duur deze zijn.

Gr. Tim

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ze vaak gebruikt zul je toch wel weten waar je ze koopt (kocht) en wat ze kosten? http://www.fotofilmfabriek.nl/webwinkel/Kleinbeeld-film-48/ biedt ze nog aan. Maar 'blijvend' is maar zeer de vraag: ze worden antiek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet precies waar je ze kan kopen maar ik haal ze altijd uit de la. Maar bedankt voor je antwoord/reactie!

Antwoorden (2)

Filmrolletjes zijn nog gewoon te koop bij de Hema en waarschijnlijk ook nog bij Kruidvat en Blokker.

De prijzen bij de HEMA:

kleinbeeld kleurenfilms:

200 ISO 400 ISO
3-pak 36 opnames 6.95 8.50

Zolang er 'gewone' camera's zijn en wegwerpcamera's zullen er ook nog wel filmrolletjes te koop zijn. Maar tot hoe lang dit duurt, is niet te voorspellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok bedankt!
Naast de Hema heeft elke fatsoenlijke fotograaf ze ook of kan ze bestellen. Hoe lang nog?m Helaas kan ik geen koffiedik kijken maar zolang de kwaliteit van de digitale camera's blijft toenemen wordt de kans groter dat ze uit de handel verdwijnen. En je weet hoe minder de vraag, hoe duurder het product.