als er zeeater in een camera is gekomen is het dan raadzaam om het te laten repareren als de camera slechts 100 euro kost?

Toegevoegd na 1 minuut:
zee water dus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me niet, kans is groot dat de reparatie kosten ook naar dat bedrag gaan. Als ie uberhaupt nog te reparen valt. Onderzoekskosten zijn ook vrij hoog, dus zelfs als je niet laat repareren na onderzoek is het nog zonde.

Antwoorden (2)

Nee dan kan je beter een nieuwe kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar mijn mening niet. Water is slecht voor een camera en zout water nog slechter. In het slechtste geval moet hij helemaal uit elkaar worden gehaald (schoonmaken lens e.d.)

Je kunt 'm beter declareren bij de (aanvullende) inboedelverzekering, in de hoop dat deze daaronder valt.