Hoe kan je het beeldcherm van een Ipad opnemen? ( zonder camera )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

volgens mij net als bij de ipod, dus de home-toets en de vergrendeltoets tegelijk indrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bovenste knop en de homeknop tegelijk indrukken,je vind het da terug bij je foto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo maak je een foto geen filmpje en dat is wat ze volgens mij wil ik weet trouwens ook niet hoe je filmpje zou moeten maken ik denk dat het met jailbreaken wel kan