Hoe zorg ik dat non-HD beeld HD word

misschien een vage vraag maar een vriend van mij kan non HD beeld naar HD bewerken het een programma, welk programma kan ik daar voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom vraag je dat niet aan je vriend?;)

Antwoorden (3)

Non-hd heeft een lagere resolutie, dus minder infomatoie van het beeld. Van een bon-hd video zoals jij het noemt kan dus onmogelijk hd worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel, wat upscaling wordt genoemd. De kwaliteit blijft hetzelfde, maar op een HD scherm is het dan wel gelijk beeldvullend.

Elk modern videobewerkingsprogramma kan dat tegenwoordig.
Even uit mijn hoofd een paar bekende: sony vegas pro, adobe premiere. Let wel op dat beeldbewerking heel veel tijd en hardeschijfruimte. Verwacht maar dat je je hobby ervan moet gaan maken als je eraan gaat beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou eens aan je vriend moeten vragen welk doel hij hiermee voor ogen heeft. Want zoals hierboven al gezegd is kan het wel alleen heeft het weinig effect. Daarnaast gaat er veel tijd en hardeschijfruimte mee verloren. In principe doet een tv ook aan upscaling als er een non-HD bron op een HD-televisie wordt uitgezonde., Misschien doet de tv dat beter dan de software die hij gebruikt en heb je zelfs kans op een resultaat dat minder goed is dan non-Hd non-Hd laten.