op de automaat!

Bij zonsondergang en opgang zijn de ideale omstandigheden waarbij de automaat het helemaal goed doet. Alle andere omstandigheden zou je de automaat altijd moet corrigeren omdat deze het alleen goed doet bij middengrijs.

Wel zou ik de witbalans op het wolkje zetten, dat ook de kleuren van de zonsondergang worden meegenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, dat ga ik eens proberen. Toen ik mij ging verdiepen in fotografie met mijn Canon D40, is mij duidelijk gemaakt dat ik de automaat NOOIT meer mocht gebruiken.:))