hoe krijg ik het geluid aan? wat is er mis? (zie beschrijving)

ik zit een film te kijken op een duitse zender, maar het geluid doet het als bij deze zender niet, hoe hard ik hem ook zet hij doet niks, het geluid staat ook niet op dempen of uit, bij de rest van de zenders doet hij het wel, er staat wel iets bij van digitaal, maar dit kan denk ik niet de oorzaak zijn, weet iemand hoe ik hier het geluid weer bij aan krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

ik denk eigenlijk dat er dan een storing bij die zender is. en dat je er zelf niks aan kan doen.
als je geluid het op alle andere zenders wel doet kan het denk ik niet aan jou liggen
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
Ow oke :) dan is dat opgelost hihi :)
Het kan zijn dat de nagesynchroniseerde Duitse taal op een kanaal zit, je moet dan links of rechts kiezen en die mono weer laten geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit een knopje op je ab I/II druk deze eens in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat je digitaal met een decoder kijkt. In dat geval moet je het volgende doen: (Het geldt zowel voor ARD als ZDF):
- u zet de decoder op het kanaal ARD
- u druk daarna op het gele knopje ( alt ) op uw afstandsbediening
- u kiest nu voor DEU
- u druk daarna op de knop OK
- het geluid moet nu weer doorkomen

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik ben vergeten te zeggen dat dit geld voor Samsung decoders. Voor Humax moet je de groene toets hebben.