Nieuwe vraag op aansluiting 2e thermostaat?

Ik heb antwoord gekregen op mijn vraag voor de aansluiting van een 2e kamer thermostaat, in uw antwoord schrijft u "Dit kán werken, maar dan moet je aftakking wel maken vóór de thermostaat in de woonkamer. Als je ná de thermostaat (woonkamer) de aftakking maakt, zal het signaal van de werkkamer bij de openstaande thermostaat in de woonkamer stoppen.".

Ik voeg hierbij een nieuw schema waarvan ik denk dat u dat bedoeld. Als ik dat niet goed heb, kunt u mij dan in mijn schema aangeven HOE ik dat dan moet doen?

Picture for question
3 weken geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dit is inderdaad het schema dat zal werken. Zo maakt het niet uit of je de verbinding met de ene of met de andere thermostaat maakt.
jc54
3 weken geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 weken geleden
Dit werkt alleen met een ouderwetse kwik-schakelaar-op-een-bi-metaaltje !
Moderne ketels werken met gemoduleerde regeling. Daar gaan de signalen van 2 thermostaten elkaar storen !