Hoe krijg ik audio in de cutscenes bij het spel ratatouille ps3?

Wel krijg ik de muziek en de effecten te horen maar in de cutscenes krijg ik geen voice audio maar wel de ondertiteling. Kan ik dit probleem zelf oplossen?

11 maanden geleden
in: Audio
SimonV
11 maanden geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://www.reddit.com/r/PS3/comments/4j1121/help_no_voices_during_cutscenes/
LeonardN
11 maanden geleden
Volgens die bron zou je even naar je audio output moeten kijken in het menu van de PS3.
Heb je surround geluid? Of gewoon stereo?
SingingCoyote13
11 maanden geleden
ik weet niet of je een emulator gebruikt voor dit spel, maar als dat zo is heb je misschien een 'verkeerde' iso van dit spel te pakken.
Ritsuka
11 maanden geleden
Speel je op de PS3 of via een emulator?

Geef als eerste antwoord