Is er een a/v receiver te koop met meer dan 11.2 kanalen? (Lees extra uitleg A.U.B.)

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik inderdaad zo'n ''wall street guy'' ben. Ik ben op dit moment bezig met een thuisbioscoop. Ik wil zowel Dolby Atmos als Auro 3D combineren doormiddel van het standaard Dolby Atmos in een 11.4.8 opstelling. Om het Aura 3D er mooi bij te combineren wil ik een dubbele laag van speakers. Daarmee bedoel ik dat ik bovenop elk van de 11 surround speakers een identiek exemplaar wil plaatsen. Ik ben nog aan het twijfelen of ik ook boven de 4 subwoofers een extra exemplaar plaats. Dit allemaal bij elkaar opgeteld betekend 30 speaker kanalen en 8 subwoofer kanalen (30.8). Zoals u misschien al had verwacht mag de receiver een professioneel exemplaar zijn. Het liefst wil ik een receiver van onder de €100.000,-, maar als dat echt niet lukt dan mag het er ook over heen zijn. Ik zal u zeer dankbaar zijn als u mij kunt helpen :)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.8K
paulus811
7 jaar geleden
Wat is een Wall Street guy? Ik loop er nu toevallig, maar zie er niets bijzonders aan.
paulus811
7 jaar geleden
En met dat soort budgetten kun je professionals inhuren, dan lijkt me hier een vraag stellen een beetje 'apart'.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
*proest* Ik heb deze ingelijst... Vooral die eerste en de twee laatste regels. Wat daar tussenin staat ben ik eigenlijk alweer vergeten...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wil je nu showen of wil je een goed geluid?
Als je het eerste kiest, sluit er dan maar 4 +sub aan, laat de rest voor de show staan, je hoort het verschilt het niet. Ga je voor kwaliteit, zou ik me eerst maar eens in de materie verdiepen.
Erna55
7 jaar geleden
Ik ken iemand die je wel wilt adviseren, maar daar hangt een eventedig hoog prijskaartje aan
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Haha is dit voor je kamer in Sketchup of Minecraft? Maar zonder grappen, als je dit echt wil kun je beter een professional inhuren. Wat je nu doet komt voor mij erg onbedacht over, je plukt twee plaatjes van internet en probeert daar een idee van te maken. Meer speakers betekent alles behalve een beter geluid.

Het beste antwoord

De Trinnov Altitude beschikt over 32 onafhankelijke kanalen die geheel naar wens geconfigureerd kunnen worden. Heb me er (nog) niet in verdiept maar gezien het mijn interesse heeft wil ik er ook meer van weten. Dit soort projecten is nl. wel iets waar ik in de toekomst op wil gaan richten. Wellicht (ongeacht of een passende oplossing hier wordt aangeboden)een idee samen te sparren hierover? (onbetaald) Ik heb een technische achtergrond en je loopt risico dat dat ik je spullen probeer te verkopen waar je niets aan hebt...

Toegevoegd na 51 seconden:
GEEN risico dus ;))
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klinkt meer als een pitch dan een antwoord :-)