Hoe kan ik speakers met een koper snoer aansluiten?

Ik heb twee speakers staan met beiden een snoer met koperen uiteinden (zie foto). Wat heb ik nodig om deze aan te kunnen sluiten op bijvoorbeeld mijn telefoon of laptop?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Inekez1
7 jaar geleden
Ik denk op z'n minst een versterker. Maar dat ligt vooral aan het type speakers. Als het speakers zijn die van oorsprong bij een 'grote' hifi-installatie horen, dan kun je dat niet zomaar op je telefoon aansluiten, ook niet met passende stekkertjes.

Antwoorden (1)

Deze speakers zijn naar alle waarschijnlijkheid niet geschikt om rechtstreeks aan te sluiten op je laptop of telefoon. Er zal een versterker tussen moeten. Het uitgaande signaal van je telefoon is te zwak voor deze speakers en waarschijnlijk geldt dat ook voor het uitgaande signaal van je laptop, hoewel dat wel sterker is als van je telefoon.
jc54