Kan dvd-rw met muziek gelezen worden op cd-speler in de auto?

Ik heb een lege dvd-rw disk maar als ik daar muziek erop zet kan dan ook later die disk gelezen worden in de auto cd-speler?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, maar schrijfbare CD's kosten bij de Aktie ook geen ruk meer... €0,35/stuk

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk niet, omdat een CD geen DVD is.
Als de autoradio ook DVD-schijven ondersteund dan kan het wel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Maar je kunt het niet in de zelfde auidio formaat voor CD (red book) op een DVD zetten.