Past deze microfoon op een microfoonstandaard? Zo ja, welke?

Ik ben al een tijdje op zoek gegaan naar een goeie set, ik heb een goed werkend laptop en een programma erop.

Alleen nog een opname set. En ik ben ook op zoek gegaan, maar vind de dingen vooral los. En dan is er toch wel weer de vraag of de microfoon SOUNDMAGIC CONDENSER SF-930 in een microfoon standaard past en zo ja welke?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Microfoon klem:
http://www.bax-shop.nl/microfoonhouders-klemmen/innox-universele-microfoonhouder/product-details.html
En kies maar een standaard uit:
http://www.bax-shop.nl/microfoon-statieven/bekijk-alle-producten.html

Antwoorden (1)

Deze microfoon wordt zo te zien compleet met klem en tafelstatief (3-poot) geleverd.
Als je de klem losschroeft van de driepoot dan kun je hem op elk groot microfoonstatief vastschroeven, ze hebben allemaal een standaard schroefbevestiging. Er zijn twee maten bevestiging, maar de meeste klemmen bevatten een verloopstukje voor beide standaards.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zo te zien is het trouwens een behoorlijk goedkope microfoon, verwacht er vooral niet te veel van. Voor minder dan € 10.- kost de microfoon minder dan het statief waar je hem op wilt plaatsen.....