De bluetooth van mijn auto radio lijkt kapot te zijn, hoe kan ik dit maken?

Ik heb een bluetooth radio van Sony (BT-2500) welke ik altijd gebruikte om Spotify of te telefoneren in de auto. Sinds kort wilt de radio de bluetooth niet meer aanzetten. Het gehele bluetooth lampje gaat niet aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
3K

Antwoorden (1)

Als de bluetooth defect zou zijn kun je in principe de radio weggooien. Reparatie van zulke radio's is totaal niet rendabel.
Ik denk echter dat er een softwarestoring in zit. Ik zou proberen de radio eerst eens te resetten. Daarna je telefoon koppelen mits je met de knop "eq/bluetooth" de radio in zoekmodus krijgt. Lukt dit niet, dan adviseer ik om een andere radio aan te schaffen.