is bcc nu echt de goedkoopste?

ik wil een ipod kopen met kerst en toevallig kochten we
een steengrill bij bcc en toen zag ik een ipod voor 125 euro.ik wil hem met de uitverkoop kopen maar is die nou de goedkoopste?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
paulus811
14 jaar geleden
Het zou wel handig zijn als je ook even het type vermeld, anders krijg je antwoorden waar je niets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ipod nano

Het beste antwoord

Kijk eens bij Tweakers.
Dan weet je ook gelijk wat de beoordeling van de webwinkel is. Slechte service en de goedkoopste prijs gaan vaak hand in hand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat is wel één van de goedkoopste maar Mediamarkt en Saturn kunnen ook mooie aanbiedingen hebben.

En als bestellen via internet een optie voor je is, kun je nog wel goedkoper uitkomen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet je nooit helemaal zeker natuurlijk. Ik zou ook even kijken op vergelijk.nl waar veel (web)winkels bij zijn aangesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja net wat gekocht. Heb er nog 20 euries afgetroggeld, omdat a) iemand anders goedkoper was, en hun eigen website (bcc) nog goedkoper dan in de winkel.
Dus zonder twijfel de goedkoopste, als je voorwerk doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb bij BCC de ervaring dat na zelf geshopt te hebben op internet zij bereid zijn de laagste internetprijs te rekenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zeggen dat ze de goedkoopste zijn maar als je bij andere zaken kijkt dan zie je regelmatig hetzelfde product daar goedkoper. Kijkshop is een goede wat dat betreft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo niet betalen ze het verschil terug toch?

Dus ja uiteindelijk wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik heb wel gezien dat ze goed naar de concurrenten kijken, maar niet dat ze dat ook terugbetalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat dat niet in de koopvoorwaarden dan? 'k Zal is zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Look: http://www.bcc.nl/info/everyday-low-pricing Is duidelijker dan als ik het kopieer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met uitzondering van webshops. Maar dat is logisch, die hebben vaak geen diverse panden of veel personeel nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb gezien dat het op internet duurder is dan in de winkel
Het is maar net wat je wilt of de laagste prijs of een goede service. Een winkel zal nooit de goedkoopste zijn. Een internetshop wel die hebben amper kosten en halen heel veel modellen uit oost europa waar ze goedkoper in kunnen kopen (hierop vervalt heel vaak de garantie in nederland) Ik heb liever een goede service en daar betaal ik dan graag voor een ipod 15 euro meer voor