help!!! Hoe komt het dat mijn stereo uitvalt met virtual dj?

Hallo,
ik heb een hercules paneel (Hercules DJ Console MK4).
Ik had gisteren een feest waar ik voor de muziek moest zorgen en ik begon te spelen en alles werkte zeer goed tot op een bepaald moment de versterker uitvalt
ik heb er een andere op aangesloten en het viel weer uit

HELP Wat is de reden en hoe kan ik dit verhelpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe "viel uit"?
Geen geluid meer maar versterker doet het nog wel of wat?

Het beste antwoord

Dit betekend simpel dat je versterker niet zo hard kan als jij zou willen, of dat de speakers te veel vragen van de versterker. Dan houd hij een bepaalde tijd vol, maar op gegeven moment raakt hij overhit en schakelt de beveiliging hem uit zodat onderdelen niet gaan smelten en kortsluiting ontstaat.
Het komt er simpelweg op neer dat je met te weinig vermogen werkt.
Tijd voor een wat serieuzere versterker en evt set speakers.
Wat je wellicht kan helpen is een set actieve speakers, dit betekend dat de versterker zit ingebouwd in de speakerkast.

Voordelen:
Scheelt kabels
Geen losse versterker unit
Versterker is afgestemd op het type speaker en de grootte ervan, je weet dus precies wat het totale systeem kan hebben.

Evt. Nadelen:
Speakerkast heeft ook stroom nodig.
Zwaardere speakerkasten.

Succes!