Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor hoeveel euro kan ik een ipod nano verkopen op eBay + zie verdere uitleg

Ik wil mijn iPod nano verkopen op eBay, maar heb nog nooit iets verkocht of gekocht op eBay. Moet je een account hebben om iets te verkopen?
En is het best alleen afhalen of verzendingskosten vragen?
En natuurlijk de belangrijkste vraag: voor hoeveel euro is hij verkoopbaar? Hij is nog in goede staat, oranje van kleur, zonder camera.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
871

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

gewoon kijken wat andere Ipad nano doen op de vrije markt.
dat is een goede richtlijn om te kijken wat de prijs doet.

Kijk op marktplaats bijvoorbeeld wat een ipad nano moet opbrengen tweede hands...
Alsook op e-bay...

Als de prijs bijvoorbeeld gemiddeld rond de 100 euro ligt en jij vraagt 200, dan is voor de meeste de keus vlug genoeg gemaakt...

Toegevoegd na 4 minuten:
gaf antwoord op de vraagprijs, ja je hebt een account nodig op e-bay, en jouw voorkeur of mensen de deur plat lopen bij jouw, of dat je alles in alle rust afhandeld.
Versturen onder rembours geeft meer zekerheid dat je betaald krijgt, alleen hieraan zijn kosten verbonden, persoonlijk reken ik niks af voordat ik iets heb ontvangen, dan eerst geld over te boeken aan iemand die ik niet ken, en dan maar afwachten of iets verstuurd word..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding