Ik ben op zoek naar een draagbare speaker / radio, welke raden jullie aan?

Het zit zo; ik ben op zoek naar een draagbare speaker / radio die ik kan aansluiten op mijn ipod en misschien BlackBerry etc? Het is hoofdzakelijk voor op de boot maar ook tijdens andere dingen. Ik zou graag willen dat er wel een beetje sfeer op de boot ontstaat dus een beetje knallen mag best!! Welke speaker raden jullie aan? (draadloos)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Budget?

Antwoorden (3)

Ik heb de Logitech mini boom box gekocht, draadloos via bluetooth maar kan ook via een kabeltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Nokia Play 360, prachtige bouwkwaliteit en het geluid is subliem en dankzij de subwoofer sterke bas.
Door de ronde vorm kun je het geluid overal horen, ook aan de achterkant.

De accu komt uit een telefoon en gaat dus lang mee, je kunt hem verbinden met het 3.5mm kabeltje(gewoon koptelefoon), bluetooth, en als een bonus ook nog nfc.

Het enige nadeel wat ik heb is dat hij wat duur is, maarde hele grill is dan ook van aluminium
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Monster Beats by Dr. Dré Beatbox, als je wat centen hebt.