Ik wil filmpjes op mijn mp4 zetten als avi. bestand en dat zou hij moeten ondersteunen, maar dat doet hij niet, hoe los ik dit op?

Ik heb een MP 1885

Toegevoegd na 5 minuten:
van het merk difrnce

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik durf niet te zeggen waarom ie het niet herkend of niet ondersteunt maar ik heb misschien wel een andere oplossing:

converteer van .AVI naar .MP4 formaat. de kans is groot dat het dan wel goed word ondersteunt/gelezen.

Er zijn veel (gratis) converters (zie bron link) om van AVI naar MP4 te converteren, dit duurt helaas alleen wel lang, dik de helft van de tijd van de filmduur.

Maarrr het voordeel is dan wel dat je films kan kijken op je mp4 ÉN, omdat MP4 kleiner is da AVI, heb je meer ruimte op je mp4-speler over voor meer mp3's (audio) en MP4 (video)