Waar is een ipod touch 8 gb het goedkoopst??

Liever geen 2de hands maar een nieuwe ik heb er al een van 170 gezien bij pixmania ofzo maar is er nergens een goedkopere te vinden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De MediaMarkt heeft regelmatig een Ipod mania actie. Van de 8gb gaat dan 30 euro af en maakt dat hij op dat moment het goedkoopst is (nieuw).

Alternatief is er een mee laten brengen uit een Apple store in de US, dan heb je m voor rond de 200 USD=140 euro

Overigens komt binnenkort de Ipod 5 uit, want die wordt altijd net na een nieuwe Iphone gelanceerd. De nieuwe Iphone staat gepland voor 4 oktober, volgende week dus.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan ook even kijken op tweakers.net. Staan altijd de goedkoopste prijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachten tot de beste aanbiedingen, en lager dan 170.- komen ze verlopig niet.